Фэндом

One Piece Wiki

Тристан

3504статьи на
этой вики
Добавить новую страницу
комментариев5 Поделиться
Stub work.png Эта статья не завершена. Над ней ведёт работу участник Исида.

Пожалуйста, не редактируйте её без его согласия.

Тристан — белка-минк и одна из субъектов Инуараси.[2]

ВнешностьПравить

Тристан — невысокая девушка минк-белка. У неё острый нос, пышный большой хвост, с двумя продольными чёрными полосами и длинные сиреневые волосы. Во время своего первого появления она носила короткое белое платье и чёрный чемодан-дипломат.[3]

ЛичностьПравить

As a nurse, Tristan does her job in tending to the injured, though she believes that doctors like Miyagi should not be overly enthusiastic when tending to their patients or learning from other doctors.[4]

Tristan is scared by strange people, having run off in fear after seeing a skeleton and a dragon talking to each other.[5]

Сила и СпособностиПравить

As a mink, Tristan is a natural-born fighter and can use Electro, the skill to produce electric shocks.[6]

As a nurse, she has some medical skill, having been called by Tony Tony Chopper to help tend to Inuarashi.[7]

ИсторияПравить

Арка Дресс РозыПравить

После нападения Пиратов Зверей на Зу, Тристан погналась за Sheepshead после её столкновения с Санджи , Нами,Чоппером, Бруком, Кодзуки Момоносукэ, и Цезарём Клауном . After Sanji's group tripped Sheepshead's alligator by covering the ground in ice, Tristan ran away from them, having been scared by the presence of a talking skeleton and dragon.[8]

Tristan Hiding.png

Тристан прячется за деревом.

After the Straw Hats fought off the Beasts Pirates, they wondered where Tristan had run off as Tristan watched them from behind a tree.[9]

After Caesar neutralized the poison gas, Wanda attacked Nami, thinking that she and her group were with Jack, but Tristan and Pedro calmed her down by revealing that they were not the enemy. With Chopper directing them, Sanji's group and all the minks that could move began to treat the injured.[10]

Later, as the minks continued to recover from the Beasts Pirates' assault, Tristan observed that Sanji seemed to like greeting people as he went around displaying affection toward the female minks.[11]

Арка ДзоПравить

When it was reported that Duke Inuarashi had woken from his coma, Tristan followed Chopper and Miyagi to tend to him while telling Miyagi that he was being too enthusiastic.[12] At the duke's home, Tristan, Miyagi, and Chopper tended to the duke until Wanda brought the rest of the Straw Hats.[13] When dusk arrived, Tristan and Miyagi fell asleep.[14]

The next day, she requested to join the Sanji retrieval team as Chopper's assistant, but was turned down in favor of Pedro since he could keep Pekoms under control.[15]

ПрочееПравить

  • В её имени, Торисутан, содержится рису (リス), японское слово означающее "белка".

ПримечанияПравить

  1. One Piece Anime Emblem.png One Piece Манга и Аниме — Том 79 Глава 795 (с. 9) и Эпизод 739, Tristan makes her debut.
  2. One Piece Manga Logo.png One Piece Манга — Том 81 Глава 809 (с. 6), Tristan falls asleep when Inuarashi does, indicating that she is one of his subjects.
  3. One Piece Manga Logo.png One Piece Манга — Том 81 Глава 807 (с. 14), Tristan's full body is seen clearly.
  4. One Piece Manga Logo.png One Piece Манга — Том 81 Глава 807 (с. 14), Tristan comments on Miyagi's enthusiasm at the idea of learning more from Chopper.
  5. One Piece Manga Logo.png One Piece Манга — Том 81 Глава 810 (с. 15), Tristan runs off after seeing Brook and Momonosuke talking to each other.
  6. One Piece Manga Logo.png One Piece Манга — Том 81 Глава 808 (с. 8-9), Monjii reveals that all of the minks are natural-born warriors who can use Electro.
  7. One Piece Manga Logo.png One Piece Манга — Том 81 Глава 807 (с. 14), Chopper calls Tristan to help him tend to Inuarashi.
  8. One Piece Manga Logo.png One Piece Манга — Том 81 Глава 810 (с. 13-15), Tristan encounters the Curly Hats and flees after they trip up Sheepshead's mount.
  9. One Piece Anime Emblem.png One Piece Манга и Аниме — Том 79 Глава 795 (с. 9) и Эпизод 739, Tristan watches the Straw Hats from behind a tree.
  10. One Piece Manga Logo.png One Piece Манга — Том 81 Глава 811 (с. 11-13), Tristan reveals that the Straw Hats are not affiliated with Jack and helps Sanji's group treat the injured.
  11. One Piece Manga Logo.png One Piece Манга — Том 81 Глава 812 (с. 3), Tristan observes Sanji greeting the female minks.
  12. One Piece Manga Logo.png One Piece Манга — Том 81 Глава 807 (с. 14), Tristan follows Chopper while reprimanding Miyagi.
  13. One Piece Manga Logo.png One Piece Манга — Том 81 Глава 808 (с. 15), Tristan helps Chopper and Miyagi tend to Inuarashi.
  14. One Piece Manga Logo.png One Piece Манга — Том 81 Глава 809 (с. 6), Tristan falls asleep alongside Miyagi.
  15. One Piece Manga Logo.png One Piece Манга — Том 82 Глава 822 (с. 10), Tristan requests to join the Sanji retrieval team, but Nekomamushi decides to choose Pedro instead.

[ш · п · ?]
Дзо
Жители
Знать: Инуараси  •  Нэкомамуси
Жители: Бепо   •  Пекомс   •  Кэррот  •  Бариет  •  Ванда  •  Вани  •  Роди  •  Блэкбэк  •  Педро  •  Мияги  •  Тристан  •  Милки
Связанные статьи
Арки: Арка Дзо
Места: Герцогство Мокомо
Прочее: Зунеша  •  Племя Минков
[ш · п · ?]
Племя Минков
Правители: Инуараси  •  Нэкомамуси
Отряд Мушкетёров Инуараси: Сисилиан  •  Ванда  •  Кэррот
Стражи Китового леса: Блэкбэк  •  Педро  •  Роди  •  Милки
Пираты: Бепо  •  Пекомс  •  Зепо 
Доктора: Мияги  •  Тристан
Другие: Бариет  •  Мондзи  •  Мусатоби 
Животные: Вани  •  Зунеша
Способности
Основные Стили Боя: Электро
На основе Дьявольских плодов: Камэ Камэ но Ми
Связанные по теме
Места: Дзо  •  Герцогство Мокомо
Сюжетные Арки: Арка Архипелага Сабаоди  •  Арка Маринфорда  •  Послевоенная Арка  •  Арка Дзо
Союзники: Семья Кодзуки  •  Пираты Соломенной Шляпы  •  Пираты Сердца  •  Ниндзя-пирато-минко-самурайский альянс
Прочие: Пираты Ночи
[ш · п · ?]
Доктора
Канонические: Нако  •  Крокус  •  Куреха  •  Хилулюк  •  Тони Тони Чоппер  •  Исси-100  •  Хо  •  Поцун  •  Мюре  •  Док Кью  •  Куроцуру  •  Кюкю  •  Хогбак  •  Трафальгар Д. Ватер Ло  •  Белладонна  •  Фишбонен  •  Аладдин  •  Мияги  •  Тэгата Рингана
Медсёстры: Мари  •  Тристан  •  Эпони
Неканонические: Забал  •  Кобато  •  Найтин  •  Вайтджек  •  Кируко

Также на Фэндоме

Случайная вики